Now You're Bringing Me Down

Sis har åkt hem.
Nu är jag ensam igen.
Det är inte lätt.

Iallafall.
Liten update för de senaste dagarna.
Jag valvakade med mig själv och
Filip och Fredrik, somnade i soffan,
vaknade när resultatet var ganska klart.
Grattis och lycka till, till Obama!
Jag kan inte säga att jag var speciellt insatt
men, det var nog det bästa som kunde hända USA.

Åkte in till Sis fortsatte till Västervik.
Gick igenom staden och alla dess
tillhörande delar. Lånade Pelles lägenhet
för te och vindruvor. Åkte hem.

Väl hemma tog vi fram pysseltillbehör
och trixade en sväng, fixade oss o'boy
med minimarshmallowsar, spelade
Game Of Life, kollade(sov till) Gökboet,
improviserade i ett sängbygge.

Dag två, telefonväckning,  marshmallows till frukost,
youtube till underhållning, promenad till stationen.

Nu sitter jag här.
Har precis blivit klar med Anli's artikel.
Ganska nöjd, actually.

Kanske ska börja kolla igenom mina
bloggkollsbevakningar, 70 stycken tror jag det var.
Kanske ta en titt på tv:n

Later!

Kommentarer
Postat av: anli

anli är massa nöjd med! :) TACK igen ^^

2008-11-06 @ 20:49:18
URL: http://aanli.blogg.se/
Postat av: Sis

hahaha. jag hade också någon sjuk siffra på bloggkollen !

2008-11-06 @ 22:02:36
Postat av: anli

sv;

hehe tacktack ^^,

2008-11-06 @ 23:08:30
URL: http://aanli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0