Lost!

Nu har Sis och jag planerat vår sleepover.
Start imorgon klockan kvart över tio at her place.
Fortsätter till Västervik för lite andra saker.
Tillbaka till Hultsfred för pyssel och spel.
Jag vet att ni är avundssjuka.

Annars har jag ett par punkter;
Ett, när ska folk sluta neka min jobb?
Två, varför är jag den enda som gillar pasta och apelsinsås?
Tre, hur länge orkar man se valvakan inatt?

Jag har väldigt värda tankar jag.

Sedan funderar jag på att ge förslaget till min kära mor
om att byta telefonnummer. Inte för att jag vill ha ett
nytt, kanske coolare nummer, nej. Utan för att
det är väldigt frustrerande att ha samma nummer som
Vimmerbys begravningsbyrå, för, ja, Hultsferdsfolk ringer dit
och dom har ingen koll på att det finns något kallat riktnummer.
Inte heller förstår dom när man säger det til dem.

Och ledsna tanter och gubbar är jag inte bra på
att hantera. Sedan ringer dom altid tidigt på morgonen!
 
Anyway,
Äntligen Hemma snart.
Övriga program senare.
Oj vilken bra kväll jag kommer ha i min ensamhet.

Kommentarer
Postat av: anli

sv;

snällaste är du! lätt :)

ser fram emot mailet, hehe!

2008-11-06 @ 16:34:02
URL: http://aanli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0