I'm Not Running From You

Jag fyndade lite hemma hos mormor.
Tre skärp och en kruka.
Seriöst, människan har allt som finns.
Jag har aldrig trott på henne när hon säger
att hon har allt. Men, det är verkligen sant.

Lite datahjälp till morfar hanns också med,
och självklart tårtätande. Eller, kakor för min del.

Mer än så händer inte i mitt liv.
Lite Andra Avenyn?
Jag är hungrig också.
Mat?

Annars då,
Jo. Jag har fått upp ögonen för
30 seconds to mars igen.
EMA har skadat mig lite.
Överlyssnar The Kill, acoustic version
från mtv live, 2007 någon gång.
Tack för Youtube, den som nu kom med idén.
Tack Jarhed för röst och quteness.

Nu ska jag sluta hylla.
Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0