You've Got To Get Out

I Vimmerby hittade jag ytterligare färg till mitt
målande, strumpbyxor till min oerhört fancy
klänning som aldrig använts, en runtspringande Sara
och övriga förnödenheter
Vi vandrade omkring i snön, irrade omkring på ÖB,
ja, andra trevliga saker.

Mami och jag fortsatte med en väldigt girly kväll.
Mat med levande ljus, vin, struntprat, idoltittande.
Hon är en av mina bästa vänner min mamma.

När vi ändå är på idolämnet.
Over The Rainbow, given succé redan på papper.
Snacka om att gå ut med flaggan i topp.
Nej, det var min höjdpunkt från det att jag läste
låtvalen till framförandet.
Sedan att jag har en liten youtube-romans
med den låten gör inte saken värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0