I Wont Make You

Honey, I'm home.

Linköping och Ljungsbro var som sagt målet för dagen.
Innan honeypies kalas strosade mormor, morfar, mamma och jag
runt lite på Ikano/ikea och närliggade grownup-places, typ maxi.
Jag hoppade in på Gina och testade förra veckans förälskelse.
En besvikelse dock. Tyget var långt ifrån godkänt, modellen ännu värre.
Det enda positiva, och självklart det jag för för var den underbara rosetten.
Så om jag lite snabbt fixar mig en annan kropp så kanske jag slår till.

Annars har jag absolut inget att klaga på.
Mina Sweethearts var sig lika, snäppet vassare
när det gällde humorn dock.
Dom är pure love båda två.
Vi borde träffas oftare, helt klart!

Sängen kallar.
Min bok också.

Night!

 

Kommentarer
Postat av: madde

haha, vi har bäst humor :D<3

2008-11-30 @ 19:31:01
URL: http://madsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0