She Still Believe The Lies

Home sweet home,
and damn, home is sweet!

Jag är sjukligt trött, väldigt redo att sova.
Liten sammanfattning av dagarna först,
Häng på Fryshuset, självklart mest skatehallen
eftersom vi kände oss coola då
, alldeles för mycket mat,
gratis är gott, och ja, det stämmer.
Barnledarutbildning på en timme sådär, bastuchill
och tidigt sovning.
Ytterligarer häng, fast denna gång på Sveriges Olympiska Kommité,
stadsvandrigt, också kallat shopping, förortshäng i självaste
Norsborg och Musikhuset, fyrahundraelva timmar buss.

Lite mer info på detta;

Min ekonomi tillät verligen detta eftersom jag endast gjorde
av med ett par hundra kronor, två kanske.
Jag är lite småförälskad i Beyond Retro!

Och sist men absolut inte minst,
BLINDSIDE är, eller har en medlem, från Norsborg,
Musikhuset var deras place to be, Musikhuset
har ett par studios, dessa studios har framställt låtar,
jag har varit i dessa studios.
Sammanfattningsvis, jag har varit in samma studio som Blindside!
Jag njöt hela tiden. Jag vet inte om det har att göra med
ordföranden, som förövrigt var härligaste personen, eller
the fact att jag har varit på styället som förde samman ett av de
ytterst få svenska band jag lyssnar på.


Jag är lite lyckligare, mycket tröttare och faktiskt ganska sugen
på att leta fram mina former sweethearts och springa upp till
Hagadal och göra ettpar hundrameterslopp. (Hör och häpna!)
Jag vet inte, men detta är effekten Bosön har på mig.

Night Darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0