Leaving Through The Window

Vad man hittar när man inte letar alltså.
En hel mapp Marilyn Monroe bilder.
Då menar jag en hel mapp. En väldigt full mapp.
Jag hade planer på att göra lite tavlor förr
i världen, varför jag la ner den tanken vet jag inte.
Jag ska nog börja favorisera lite bilder och
fixa ihop ett eller annat med dom.
Alla som varit hos mig vet att jag är svag för den kvinnan.

Annars går min sortering alla tiders.
Musik, serier, film, all done.
Med det menar jag, allt utan Friends
och Gossip Girl, samt senaste Prison Break.
är deletat samt musiken väl sorterad.

Bilderna är fas två.

Anyway, sova och grejer är planen.
Jag ska till Sis imorgon.
Dricka te på Epok och gå på second hand
och andra lovely grejer.

Night Darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0