Globes & Maps

Jag är inte riktigt säker på om det
var eller en galen gammal
tant jag kände mig som när jag var ute
i skogen och plockade diverse växter.
Korg, sax, kniv, hela kittet.



Mormors mossa är iallafall plockad.
Lite granris, ljung och andra coola växter också.

Om detta inte skulle vara nog har jag
planterat en en. Eller, inte lika mycket planterat
som att endast ställa ner den i krukan,
och självklart en lien jultouch på den.
Röda rosetter! Ljusslinga kan tillsättas i framtiden.

När jag fortfarande är i julstämmning,
Leilas Jul på tv4 + om en halvtimme.
Vi hade en liten tv-black out i onsdags,
så, det är inte sett, inte Oskyldigt Dömd heller,
men, det är en annan historia, en som börjar 23:50.

Later!



Kommentarer
Postat av: madde

sv: haha, aa. så jävla bra det hade varit ;)<3

2008-11-30 @ 19:34:37
URL: http://madsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0