All That I've Got

Mami och jag tog en tripp till Vimmerby
för att våldgästa Sis med familj.
Sis fick sina böcker, vi fick fika.
Bra byte helt enkelt.

Sängen är min nästa plan.
Jag ska upp sjukt tidigt imorgon.
Mest därför att. Och att jag vet att jag ska
upp klockan fem på torsdag.
Jag måste ha sömn!

Förresten kan jag berätta att mitt bröd blev ett total failure.
Tänk er lukten av gammalt vitt vin, plusa ihop det
med lukten av bröd. Skulle ni vilja äta det?
Kan ju säga att det smakar vin också.
Nej just det!
Och,
hela huset luktar som en spritfabrik.
Jag undrar vad jag gjorde fel. För något är det säkerligen.
Jag har det i frysen över natten, mamma sa att det hjälpte.

Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0