A Train Crashed

JohanPalm-hysterin är ju sjuk.
What's with the girl?

Jag har iallfall fått en timme eller
en och en halv tillochmed med
broren min i tvsoffan.
Han har flickvännen sin på två mils avstånd
för första gången på två månaders tid, typ.
Han får gärna umgås mer med mig, kan man
försöka att tycka iallafall, det lär inte hända ofta.

Jag ska nu återuppta min genomgång av
Something Corporates album som så fint
låg och väntade på mig i den andra datorn.
McMahon är ingen dålig kille inte.


Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHA! Jag trodde tjejen skulle svimma när hon fick komma upp på scenen, jisses.

2008-11-28 @ 22:23:41
Postat av: madde

asså eller hur. fatta vad pinsamt för henne. det är ju ute på typ tv.4 och allt xD

2008-11-28 @ 23:22:49
URL: http://madsy.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Nästan roligare än när Lars sjönd "det börjar verka kärlek" xD

2008-11-30 @ 01:22:22
URL: http://amplifier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0