While The City Sleeps, We Rule The Streets

Ibland så gillar välden mig.
Först och främst.
Posten, reklam i mitt hjärta ibland.
70% rea hos ellos och josefsson.
Pengar?

Sedan, en Nikon d40 för 2990 hos elgiganten.
JAG ÄR SUGEN!
Mami ? Låna mig pengar!

Om inte detta skulle vara nog.
Rookiesläppet till festivalen.
Herbrightskies och Dead By April !

För att vara ärlig. Ingen uppskattar
Rokiescenen, fatta hur mycket bra det finns.
Ni går miste om saker people.
Exempel, Chemical Vocation, Rookiescenen, 2006.
Var ni inte på det missade ni saker.
Mina vänner uppskattade det inte, jag brydde mig inte.
Lycka var det jag kände.

Anledningar att köpa en biljett blir större och större.
Jag jobbar två av dagarna. Jag borde nog gå ändå?

Och till sista lyckogrejen,
Desperate Housewifes, dubbelavsnitt.
Mycket glädjer mig idag.


Nu kan jag plugga samhäll i godan ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0