Slow Dance

Sara och jag tog somsagt svängen till Vimmerby
för att kolla på alla lovely balmänniskor.
Emma, Jocke, Sara, Barbie, Therese, Markus,
det var uppklädda människor vi kollade på.
Emma borde bli prinsessa i sitt nästa liv,
bara för att ha på sig klänning 24/7.

Efter parader, foton och så vidare hade Sara
målet inställt på shopping åt sin far,
Statoil tydligen.

Upptagen människa var jag sedan hela dagen/natten.
Robin och jag anordnade vännermaraton fas två med
a special feature Guitar Hero.
För att utnyttja alla dygnets timmar,
this is what 5 PM looks like



Jag är trött.
Jag har inte sovit något.
Jag är ensam hemma!
FIIIIILM!

Annars, mors dag.
Jag har inte fixat något till Mami.
Jag känner mig som väldens
dåligaste människa.





 


 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är superduktig på att fotografera ^^

2008-05-25 @ 17:09:45
Postat av: Emelie

Jennie!

Thank you ! ^^

2008-05-25 @ 18:15:50
URL: http://storytellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0