A Twist In My Story

Jag har ett nytt missbruk .
Siliconspray.
Grejen är att jag inte vet om det är
dåligt för håret eller hur det egentligen är.

En till ny grej, jag har hittat min
favorit. Moderskeppet.
En photoshoplärare som undervisar
genom olika filmer och klipp.
Jag har på hemligt sätt fått hem
hans första dvd som lär ut grunderna.
Lovely är han och bäst lärare!
Jag funderar starkt på att gå hans kurser.
Något högskoleaktigt ska jag väl göra?

Nu lär jag mig iallafall, hur många gånger jag har sagt det
vet jag inte, men nu är jag på gång.
Det är så mycket roligare än skola.
Media i Jönköping är det som lockar mest just denna vecka.

Fler positiva saker i min vardag, min d40 finns nu i
Västervik. Den har faktiskt inte funnits någonstans, hela veckan.
Mami är dock inte hemma så jag kan inte köpa den idag.
Ja, jag behöver min mamma till allt. Speciellt saker som dethär.

Nu ska jag skriva ett par rader på min affärsjuridik,
för nej, det gjorde jag inte på lunchen.
Robin hjälpte mig dock, tur att någon i min närhet
förstår mer än mig.
Vimmerby gäller sedan. Emil ska köras och jag
är vänlig och ska utföra lite ärenden.

Så, ha en trevlig dag!








Kommentarer
Postat av: Robin

Haha, nej jag förstår inte alls mer än dig. Jag är bara bra på att skriva. ^^

Och btw, om du vill ha en studentlägenhet i Jkpg kan jag nog fixa det. xD

2008-05-22 @ 17:06:42
URL: http://arizmendi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0