Too Early To Say Goodbye

Ojoj, det går framåt.
En halv sida till skriven.
Sis och jag körde stenhårt
att slippa projektarbetet.
Affärsbesök, toastätning,
Youtube, tramseri och så vidare.
Sara kom en sväng också och underhöll.

Imorgon, igen.
måste det gå bättre.

Nu ska jag börja redigera mina balblider.
Sara har delat med sig av Gustavs bilder.
Så, klipper jag bort mig på alla och lämnar kvar dom två,
då talar vi om snyggingbilder.
Jag hatar fotogenetiska människor.

Jennie, Jens hade inget papper uppe.
Fast Sara sa att vi inte hade något.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Oh okej. Men då chansar vi på att Sara har rätt. ^^

2008-05-14 @ 19:03:11
Postat av: sara

hahah chansar? de låter som att jag är en pålitlig person! och du klipper inte bort dig själv på några kort du e ju jätte bra på dem så SLUTA upp med ditt "att ja blir inte bra på kort" för att du blir as bra på dem

2008-05-14 @ 19:58:41
URL: http://sonnermyr.blogg.se/
Postat av: anli

fan va gutt. sovmorgon i mitt hjärta!

2008-05-14 @ 21:39:53
URL: http://aanli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0