Pop-Punk Is Sooooo '05

Jag var nära på att orsaka trafiksolycka förrut.
En katt pringer över vägen, jag bromsar som tusan,
idiot bakom mig kör närmmst i världen och kör nästan in i mig.
Bakom honom finns massvis med bilar
Vimmerby är ju en rejält dålig stad.
Jag var ju helsäker på att komma hem med en kjol.
Men, nej. Varför skulle jag göra det?
Istället köpte jag glass och äpplen istället.
Frö allas information har Konsum Ben And Jerry glass.
Jag ångrar att jag inte köpte den,
den ska ju vara så god sägs det .

Nu ska jag göra vettiga saker !
Hetsäta en liter glass,
skicka in affärsjuridiken
och gå ner till hulingen och fota.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Nej, det är helt omöjligt. Hur ska vi ens klara oss? ;) haha

2008-05-22 @ 23:04:46
URL: http://raspberrie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0