Me and the Moon

För att sammanfatta min, Viktor och Robins shopping.
Engångsgrill, tänk inte ens tanken i Hultsfred,
korv, vi delar tio/tio/tio, typ.
Korvbröd, frukost imorgon?

Nej, men. Hultsfred har konstigt utbud.
Viktor vill inte ha saker med sig hem.
Nu sitter jag här med miljoner korvar
och lika många korvbröd.

Hulingen var toppen iallafall.
Brännboll, jag var bra för en gångs skull,
iallafall i en omgång.
Klassen svek när kubbet kom fram, vi ringde in el-killar
med sällskap. Vann gjorde vi självklart.

Sova är planen nu.
Sis och jag drar till Västervik imorgon vid tolvtiden.
shopping kanske, eftersom Stockholm inte gav mig mycket alls.
Grilligrill hos Pelle. Finally ska jag kolla in lägenheten.

Jag ska fortsätta sjunga Something Corporate ett tag.
Men, till imorgon, G'night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0