Light With The Sharpened Edge

Rea är ju till för att användas.
Klänning, bikini och skor x2.
Lovely, Mami ska betala lite också.
Bild senare kanske, eller ja.
Jag lovar rätt mycket.
Som bilderna från i lördags.
varför fixar jag inte dom?
JAG SKA!

Mami åker förrövrigt till huvudstaden imorgon, IGEN.
Hon far rejält ibland hon.
Jag gillar att vara själv, så varför inte?

Ska ha pluggdate med Sara också,
såhär in i det sista.

Sängen gäller nu.
Jag är trött!

Kanske ska fortsätta på mitt The Used missbruk.
Jag är inne på tredje timmen, i think.

G'night.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HALLÅ :) Desperate Housewives är ju ikväll på teve :) Har sett reklamen där Gabrielle kastar frukt på Carlos då hon inser att hon gift sig med en permanent blind man. HAHA, råkade skriva kommentar i min egna blogg först. :D

2008-05-20 @ 14:10:45
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0