Keep It Simple

Anli och Anna mötte upp mig efter engelskan
för att kila ner till fotoaffären och lämna in
fotot på Åke som ska bli ett studentplakat såsmåningom.
En sekund eller något tog det.
Fine, sa Anli och jag och satte oss i datasalen och
letade möjliga melodier till vår studentlåt.
Ekonomi är överambitiösa och vi ville
inte åka hem, därav resultatet.
Godissuget gjorde att vi fortsatte till konsum.
Vi bytte vårat godis mot frukt istället.
Bra val helt enkelt !
Så, mango och passionsfrukt har varit min lunch.

De delar av klassen som inte är planerare och
mer impulsiva ska äta på bambu ikväll .
Fira att läxorna föralltid är över.
Eller, till vi börjar plugga igen iallafall.

Nu ska jag fixa ettpar balbilder till Sara.
Städa och lite också kanske.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kom ni fram till någon låt ? ^^

2008-05-23 @ 16:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0