In The Air Of Truth

Jag har kollat på Grey's i tre timmar nu.
Pausat, gjort saker, fortsatt, pausat och så vidare.
Det är ett toppenavsnitt, jag kommer få kolla om.
Säsongsavslutning och grejer.
People change, things happens.

Mina grejer från ellos har kommit hem
också. Lovely klänning, skor för höga för att gå i,
andra skor i bäst färg och en bikini.
Bilder sedan kanske, eller, ja, jag lovar.
Allt annat jag lovar händer ju inte, men nuså.

Nus ka jag gå tillbaka till mitt photoshop.
Jag försöker lära mig att gilla sepia.
Sepia går, enligt mig, bäst ihop med gårdagens
redigering, nu har jag lagt ner mer tid. Samma tema.
Jag är snart klar. Fast jag vet inte om jag är nöjd.

Men, Bambugården snart.
Så, vi får se hur långt jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0