All That I've Got




Min bror är pure beauty.
Han är dock inte världens mest
frivilliga person.
Sen har han allt för många ground rules.
ett, svart/vita bilder.
två, oskärpa eller annan otydlighet på honom.
tre, publicera dom inte.

Nu bryter jag mot en.
Fast jag vet att han inte läser min blogg,
så jag klarar mig nog, för denna gång.

Jag har massa att göra ikväll.
Eller, egentligen lite, fast jag har kort tid.
Packa är prio ett. Jag är dålig på att packa.
Jag vet inte hur det ska sluta.
Sedan har jag tydligen omedvetet lovat att köra
hem mamis vän ikväll/natt. Hoppas jag har något
sägande i tidpunkt.

Nu till frågan, vad packar man?

Kommentarer
Postat av: identity

Skitfin bild!

2008-05-29 @ 00:14:16
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0