After Everything Has Changed

Seriöst, mitt pluggeri är på topp.
allt förutom engelskan är klart.
Då menar jag inte skolrelaterade saker
utan exempelvis det nya avsnittet av Gossip Girl
är kollat på, diverse nya album är genomlyssnade
och saker på det spåret.

Men, nu har jag inget mer att skylla på.
Mina, tydligen, otroligt dåliga författarskillz
ska komma till nytta. Det är kul och så
när man fått det sagt till sig hur dålig man
är på att skriva när det känns som det enda man kan
när det kommer till det engelska språket.
Jag är tydligen en bra talare, men eller hur
tänkte jag. Jag har aldrig i hela mitt liv kunnat prata.
Engelska, tyska, svenska, doesn't matter,
jag är lika dålig i alla.

Men, nu ska jag skriva, det jag trodde jag var bra på,
men som jag tydligen suger på. Någon frivillig att rätta?
Jag har ganska stor press på mig tror jag. Betygsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0