the one with ..

"Hej, kom och hämta mig i stålhagen! Fort! Puss ! "
Tidpunkt, okänd, men alldeles för sent,
Tillstånd, okänt, men inte nyktert, absolut inte.

Sånna samtal älskar man att få på natten,
speciellt när man sover bäst i välden.

Förrövrigt händelserik morgon,
eller inte,
mormor ringde och väkte mig ifrån
det kära landet danmark.
Tydligen var det det som krävdes
för att hon skulle bli av med
sin lunginflamation.

Jennie tog på sig fest ansvaret
ikväll, så nu är det fixat.

Emma ringde, way to long ago,
som vanligt. Vi är dåliga på att
höra av oss ! Men, nu är det ändring
som gäller
!

Städningen går framåt och jag
har ett förhållande rent rum
mot vad jag hade när jag vaknade.


Om ett par timmar ska det vara
skinande, på riktigt !

Kommentarer
Postat av: ziz

haha, vem ringde ?

2008-03-15 @ 14:01:35
Postat av: Emelie

siiis!
hemligt, du vet ju hur mycket
intressanta människor som ringer mig?

2008-03-15 @ 18:35:48
URL: http://storytellings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0