Pieces Mended

Jag tänkte fixa in lite bilder
Tydligen gick det inte för tillfället.

Iallafall, jag var ute och fotade lite förrut.
Det var inget som gick bäst i världen kan jag ärligt säga.
Jag åkte till gnöttlen, skrämdes ihjäl av äckliga fåglar,
var nära på att trilla i vattnet ett par gångre och så vidare.
Gav upp, åkte till hammarsjön, ångrade mig, slällde bilen hemma
och tog vändan ut i skogen istället.
Hade mindre lyckade skor på mig
Gjorde mig inget dock, jag var fullt upptagen med
att hoppa omkring och dansa till P!@td och Paramore.
I efterhand hoppas jag att ingen såg mig.
Var lite sen för att fota solnedgången nått sådär.
I have my special palace for that..
Något sådär gick det kanske.

Anyway, tänkte plocka iordning lite och så vidare.
Bilder senare kanske.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0