it's time for us to leave

Min dator behöver en makeover, NU!
Det såkallade msnviruset från förra
veckan verkar ha spridit sig, bigtime!
Problemen för det är många.
Ett, bärbara hårddisken är sönder.
Två, Därför har jag sammanlagt har jag sisodär
tre GB minne, om jag skrapar ihop lite.
Tre, Mina bilder/skolarbeten/övriga
 viktiga grejer tar mycket större plats.
Fyra, Jag är inte helt säker på att jag kan
få en omformateringsskiva just nu.
Fem, ALL min musik, alla mina filmer,
alla mina serier kommer få offras.
Motsvarande cirka 200 GB.

Jag ogillar omformateringar,
grejen i detta fall är att det kommer ta
way to long för att få allt tillbaka till normalt.
Musik, film, serier och så vidare.

Vi får se hur allt går, och när det sker.
detta är mitt läge iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0