fake smile

Söndagar kan ju gå och försvinna eller något.
Ett, man är tröttare än övriga dagar.
Två, man kommer på att man har massa att göra.
Tre, i vissa fall vet man att man har en vääääldigt
kul temavecka framför sig.

men, för att se det positiva i det hela kan man
alltid utnyttja youtube.
Jag ska ge er ett väldigt bra tips här och nu.

Först, bli lagom insatt i vänner. ( jag vet att jag tjatar men jag är fast ! )
Sen, entrar du youtube.com.
Skriver in sökorden Friends bloopers.
ENJOY !

Nu har ni en hel kväll räddad !

Goodnight !

Kommentarer
Postat av: Mikaela

kolla min blogg xD www.bloggis.se/Sheepdog

kul med msnvirus xD
puss

2008-03-17 @ 16:18:40
Postat av: Mikaela

kolla min blogg xD www.bloggis.se/Sheepdog

kul med msnvirus xD
puss

2008-03-17 @ 16:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0