before he does

Jag är tillbaka i min sömnlöshet, bigtime.
fyra timmar i natt på sin höjd.

Kan ju tillägga att jag har läst en och en halv bok
två nätter. Inte för jag blev mer klokare av det,
förutom att jag vet att jag älskar självbiografier.
Tips och så vidare är mycket välkomnande.

Jag måste göra något nu. Trötta ut mig.
Rejält! Hultsfred runt till fots kan vara
en lösning. Dock ogillar jag att gå utan musik.
Eftersom jag endast har fyra album tillgängliga
för tillfället har jag ingen lösning på det.

Nej, jag har inget att komma med helt enkelt.

Inomhusaktiviteter är vad som lockar mig mest.
Städa? Jag ogillar det faktiskt inte. Jag blir lugn av att städa.
Konstigt nog. Tro inte så att mitt rum är rent 24/7 för nej,
jag är en mästar på att stöka ner också. Det går
väl jämnt upp i guess.

Ovärda inlägg kan väl alla se frem emot under dagen kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: TSIS

alltså läs alla Skugges böcker !
bäst !

2008-03-25 @ 14:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0