You've Come To Far

Sova. Nu. Ja. Tack.
Hinner jag? Tveksamt.
Ett datasnille kommer och ska rädda
min dator imorgon.
Jag tror det är behövligt att avsluta städningen
jag började på för två veckor sedan.
Jag menar, tanken är väl att han ska kunna
sätta åtminstone en fot på mitt golv?

För att fortsätta Best Of ALV,

Man 1, 40 - Två barnbiljetter till oss två.
*Pekar på jämngamal man*
Jag - Haha, ni är båda under tolv?
Man 2, 40 - Ja, det syns väl?
Jag - Det har du rätt i. det blir 330.
*tystnad*
Man 1, 40 - Alltså, vi är vuxna.
Jag - HAHA! Verkligen?

Jag underhåller mig själv iallafall.

Claus var här med studentbilder förrut.
ska dom uppskattas av mig ska dom vara
digitala så man kan göra vad man vill med dom.
Jag måste fixa det, på något sätt.

Kära SP, det var snart en månad sedan!
EN MÅNAD! Vad gör vi nu?
Får man sakna skolan redan?



Kommentarer
Postat av: Robin

Klassfest snart?

2008-06-29 @ 17:21:58
Postat av: Emelie

ROBIN!

Absolut. Det är ett måste.

2008-06-29 @ 18:32:58
URL: http://storytellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0