Sidewalks

Okej, det stämde inte.
721, just nu.
Fasktiskt har tiden hitills gått fort.
Jag längrar inte till lunch.
Jag menar, vem gör när man kan prata tyska?

Förrövrigt har jag hittat min målgrupp.
0-3 år! Dom är de sötaste på hela planeten.
Skrattar, vinkar och är allmänt gulliga.
Två nya bästisar har jag.

Annars, midsommar.
Jag funderar på att fullborda mitt hattrick,
eller det heter det väl när det är tre av något?
Nyår, Valborg ovh Midsommar, inga festiligheter.
Det låter bra i mina öron iallafall.
Allt eller inget så att säga.

Avbrott.

Ny favorit. 
70 +. Lovely är dom.

Jag tror inte man ska göra det en vana att blogga på jobbet.
Det är förodligen inte uppskattat om någon får reda på det.

En och en halv timme till lunch.
Jag har jordgubbar med mig.
hjärtahjärtahjärtahjärta.

HAHA, mina medarbetare ropar på mig när dom behöver tyska.
Ni skulle bara veta vad jag hjälper dom.
Host, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0