Something that begins with I Don't Care

Ni får mobba mig om ni vill.
Men jag och busstider går inte ihop.
Tre jävla minuter!
Jag gick fort, jag hinner tänkte jag.
Men nej, tre minuter.
Jag höll på att få panik.
Sprang till de flesta hållplatser, men
ingen buss kom till dom.
Jag ogillar Vimmerby.
Imorgon ska jag på det igen.
Jag längtar .

Förövrigt är min tandborste på vifft.
Den försvann i morse, av alla tider.
Jag vet inte hur trött jag var.
jag menar, hur tappar man bort sin tandborste?

Men, sak samma.
Jag är världens sämsta bloggare.
Varför engagera sig när man inte har tid?
Jag har för första gången ett liv
som tar upp all min tid. Dagtid, som
kvällstid, som nattetid.
Jag förrändras av förrändringar.
Jag är annorlunda, redan.
Man förrändras av studenten, sure.
Men efter två veckor?

Förrövrigt, igen.
Get Cape, Were Cape, Fly.
Hur missade jag dom på festivalen?
Lovely är dom, all qute.

Nu sov vi,
på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0