Gravity Changes The World

Min dator blev tydligen allvarligt sjuk efter strömavbrottet.
Inte ens min datasupport i alla lägen visste vad felet var.
Nu gäller det att vända sig till övriga experter.
Jag är livrädd. Vad kommer hända med mina bilder?
Allvarligt talat, det är det värdefullaste jag äger och har.
Klassbilder, släkt, vänner, försök till skillade naturbilder,
massa redigeringar, ja, allt!
Jag liter på datafolket i min närhet.

Annars, jag har inget liv längre.
ALV var ett dåligt beslut.
Vad hände med fritiden?
En ledig dag i helgen.
Lång dag, ingen sömn.

Upp och hoppa idag,
efter sisodär fyra timmars sömn.
drygt nio och en halv timmes jobb. 
Re omkring som en annan hemma. 
Nu har kjag lungnat ner mig och insett att
jag borde ha somnat för länge sedan. 

Förvänta er inte någon bildspecial från festivalen 
de närmsta dagarna, om inte min dator återupplivas.
Inte för att jag är nöjd med en enda va bilderna.

Nu ska jag kolla på Bring iT On för tredje gången 
på två dagar. Men det kan ni säkert fatta hur dåligt med filmer vi har.

en till sak, eftersom jag har världens intressantaste liv.
Jag har 126 olästa mail.
Skert 98 % från bloggkoll.
Osmart som jag är har jag inte ändrat mina inställningar. 
det vill säga, jag får ett mail ör varje ny uppdatering av de jag bevakar. 

GODNATT!  


Kommentarer
Postat av: Robin

Det finns ju nåt program som man kan lagra saker på internet med. Har inte använt det själv, men kan ju vara värt att testa. En flyttbar hårddisk vore ju enklare och snabbare, men googla på Diino och se om det är nått att ha. =)

2008-06-15 @ 23:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0