Wasn't That Good To Begin With

Mami och jag har haft världens diskussion,
ämne vikt och bantning.
Mami är helt obsessed med att gå ner i vikt,
för att överdriva. Dock vill hon inte banta, eller träna.
Till och med jag fattar att det inte går.
För att hjälpa henne lite droppade jag lite förslag, extreme style.
Svält, få matförgiftning, ät bara äklia saker, operera.
Nu tycker hon jag är dum i huvudet och anklagar henne
för att vara hur överviktig som helst.
Jag tycker mest jag var en vänlig dotter, jag menar,
det kommer ju bli resultat med dessa saker, right?

Dagens Best Of ALV,

Ämnesinsättande text: ALV erbjuder familjerna armband till sina småbarn
som man har möjlighet att skriva namn och telefonnummer på.
Allt för att försäkra sig om att ingen unge försvinner i lyckorus över att se Pippi
eller något liknande. Dessa band finns tillgängliga inne i parken.
Vi som sitter i biljetten får fler än hundra undringar om var dessa band finns.
Idag var ingen ovanlig dag, dock en ovanlig tvist på frågan.

Man, 35 - Min sambo är rädd att tappa bort mig, har ni sånnadär hittegodsarmband?

För det första, är du inte stor nog att ringa själv?
Okej,  jag fattar att det var ett skämt när han sa det,
men det leder oss till punkt två.
Hittegodsarmband! Vilket värde här i världen anser han
sina barn ha? Hittegods är väl lite som dirty leftover?
Saker som folk inte bryr sig om att leta reda på.

Nu ska jag sova iallafall.
Man har beslutat att ta död på mig imorgon.
9:30 - 18:30
Bussarna är mer än hjärta.
Mami erbjöd sig att hömta mig.
Jes pliis!

G'night

Kommentarer
Postat av: sandra

fin blogg :) ha en trevlig kväll!

2008-06-30 @ 22:14:42
URL: http://sandrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0