I Miss You I Miss You I Miss You

Jag är så väl medveten om att det är två dagar kvar.
Två dagar till det var tre år sedan.

Jag grät, dag och natt.
Inte för mig, utan för andra.
Jag var inte den närmsta,
Jag tillät mig aldrig att sakna,
jag tillät mig aldrig att inse att
jag också var drabbad.

Det var en sommar av saknad.
Nu kommer allt tillbaka.
Jag gråter,
fortfarande inte för mig utan för andra.
Jag tillåter mig fortfarande inte att sakna,
även att jag vet att det är precis vad jag gör.
Tankarna går ofta till dig.
Jag kan inte fatta att jag saknar dig så mycket.
Du berörde, inte bara mig, alla.
Ditt skratt, din personlighet,
allt var perfekt.
En dag, en händelse sedan var
du borta.

Du finns alltid med mig.
Jag tänker ofta på dig.
Tre år är länge, jag trodde inte
någon kunde kännas så nära
efter så lång tid.

Jag saknar dig.
Du var min solstråle.
De fyra timmar i veckan.
Fyra timmar av sann glädje.
Jag vet att alla vill ha dig tillbaka.
Du är saknad,
du kommer alltid vara.


Hjärtat, snälla kom tillbaka.
Vi behöver dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0