Take This Picture

Slappheten på ALV idag.
Noll människor ungefär.
Biljetten, Amanda, jag och Åsa
gladde oss över problemkunder som ville ändra
massor och hela tiden. Uppskattat övriga dagar?
NEJ!
Handelsboa, Maria hade fixat precis allt. Mitt jobb?

Sitta på en stol och le åt små barn.

Picknicktaket, inte en människa kom under de fyrtio

minuter jag var där. Värt?


Stressa som tusan, byta om i bilen, leta parkering

och så vidare.

Fast till studenten kom jag. PRECIS innan dom skulle gå.

Flow helt enkelt.


Annars i festivalbyn?

Vi har växt från cirka 5-6 tusen till kanske knappt det dubbla?

nej, jag vet inte. Jag har inte ens vart på området.

Boendeantalet växer iallafall.

Jag kanske skulle springa ner en sväng ikväll?
Hämta armband och grejer?
Vågar man det själv?

Jag behöbver min bror.
Jag vill ha tillbaka min dator.
Ska vi slå vad om att jag har 50 olästa mail
från bloggkoll om jag loggar in på msn nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0