Sleepwalking

Jag har inte haft mycket besökare sedan studenten,
igår hade jag besöksrekord. Stanna snälla?

Iallafall, jag hade tänkt att chocka världen och säga att jag
kollade på fotbollen igår. Jag vet inte hur väl det räknas,
Jag såg en halvlek och lyssnade på en. Typ.

Men åter till verkligheten och dagen.
Jag ska försöka att inte jobba övertid idag.
Jag vill verkligen med fyrabussen, jag måste
städa, eller åtminstånde intala mig att jag ska.

Men fyra är långt bort.
Klockan är sju, jag är trött och har huvudvärk.
Jag måste äta, fixa mig och så vidare.
Bussen går om fyrtio minuter.
Lycka till, det kommer handla om prioritering,
det vill säga inte äta.

ALV har värderat dagen till två hundra besökare.
Om det är tryckfel eller inte får vi väl reda på.
Om det inte är, räkna med bloggande från min sida.

xoxo

(ja, jag har börjat läsa Gossip Girl i hopp om
att ha något att göra på stationen i en timme
och i hopp om att dom är lika bra som serien.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0