Shaking Like An Earthquake

Jag känner för att vara rejält dryg.
Jag är trevlig varenda sekund när jag jobbar.
Då menar jag jämt, alltid, utan paus.
Ler, pratar gulligt med barnen, beskriver allt i
minsta detalj så alla förstår, tyskar, finnar, norrmän,
och så vidare. pratar i sansad och förstående ton.
Jag orkar inte, jag blir trött på mig själv.

Mina fyra timmars nattsömn börjar kännas.
Hur ska jag orka denna dag?

Plan, ringa till Emma, duscha, strunta i att se ¨
Dead By April, äta och så vidare.

Annars är vinden ganska bra idag.
Jag tar vara på den och lyssnar lite på
Raised Fist spelningen som jag pågrund av tidsbrist
inte kunne komma ner till. Inte samma sak,
men bättre än inget. 

vi ses i dimman ?
(hahaha)
Dålig humor får jag också.
(hahaha)
Nej, nu får jag sluta.
(hahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0