Lets Do This.

Min städning går mer bakåt än framåt.
Jag är för trött.

Min kväll, kommer se ut som gårdagen.
Myskläder, säng och film.

Jag orkar inte ens blogga,
det är katastrof.
Hur kan man vara så trött ?

Jag har fått lite info om min kära dator.
En man har erbjudit sig att rädda alla mina bilder,
om läget skulle vara det.
På måndag är det sjukbesök som gäller,
då får jag veta på riktigt.
Snälla var frisk säger jag bara.

Bristen på musik och film har gjort att jag kan
hela Dying Is Your Latest Fashion utantill,
har börjat tröttna(!!), fått vännerabstines
och så vidare. Låna ut ett album till mig?
Jag börjar ångra att jag inte bränner ut fler.

Städa var det.
Det är viktigt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!

Var med och medverka i en tävling där du har chans att vinna ett hänge till ditt smycke!

Tävlingen kan du hitta här: http://jsomijulia.blogg.se/2008/june/tavla-och-vinn-ett-snyggt-hange.html

och den avslutas den 1 juli!

Medverka nu :)

Mvh Julia

2008-06-21 @ 18:12:29
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0