It's Only In Your Head

Streetfestivalen blev det inget av.
Någon mysko tjej sjöng när jag kom ner.
Två stycken i publiken.
Jag gick vidare. Checkade läget på campingen,
eller, ja. Hämtade mitt armband och tog en snabb runda.
Jag älskar festival, sociala och vänliga människor
istället för alla sura medelålders som Hultsfred annars består av,
bra musik, stämmning, ja, allt.

Mamis dator är förrövrigt min räddning även ikväll.
Emil fick inte igång min alls.
Jag får lite smått panik.
Inget Photoshop, inget normalt internet, inget Vänner
men framförallt, ingen musik!
Panik som sagt, Youtube är vad som gäller.
Jag slipar lite på min festivalstämning.
Jimmy Eat World och Paramore om vartannat.
På torsdag, om en dag.
Ojoj vad jag älskar Rockparty.

Jag ska ficka lite nu.
Jag vet inte vad, men något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0