I Guess I'm Dreaming Again

Jag tog sovmorgon idag.
Jag borde ha förtjänat det.
Konstigt nog är jag redan klar,
det är tjugo minuter till jag ska åka.

För att fördriva tiden,
Jag behöver en drömtydare. Serriöst,
jag drömmer de mest mysko drömmar.
Saker som jag anser vara mina värsta mardrömmar
blir i min dröm till större del positiva.
Det skrämmer mig.
Samtidigt är personer som jag i nuläget inte alls
gillar mina vänner, och mina nutida vänner står längre ifrån mig.

Jag ska inte gå in på saker som visar hur fucked up mina tankar är,
för att säga saker rakt ut.

Det tog ett tag detta. Eller ja, fem minuter.
Jag måste fixa mat och frukost.

En kul grej, jag äter precis samma sak till lunch som till frukost.
Varierad kost? Normal kost?
Nej va. Men jag kan bevisa att mina matrelationer inte är normala.
Så varför skulle detta vara.

Okej, ta inte detta inlägg på allvar.
Jag är trött och vimmsig.
Nu ska jag jobba.
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0