Awesome

Gårdagen slutade med en sleepover hos Emma.
Jocke hade intagit huvudstaden så hon var ensam.
Perfekt tänkte jag, nu kan vi prata på riktigt, so we did.

Last day, idag förrövrigt.
HERBRIGHTSKIES vid 4 .
Jag peppar.
Emma? Annars blir det en snabbsväng själv.

Jag hinner inte uppdatera nu.
Men, vill ni vara lite avundssjuka
kan jag berätta att Hultsfreds Jack Sparrow
tycker att jag är snygg, har perfekta tänder och borde
le tjugofyra timmar om dygnet.
Tack för det sa jag.

Ha en trevlig dag/kväll/natt.
I will.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vem är Hultsfreds Jack Sparrow ? ^^

2008-06-14 @ 14:57:57
Postat av: Emelie

Såg du aldrig han?

Han var utklädd till Jack Sparrow ^^

2008-06-15 @ 02:21:04
Postat av: Jennie

Haha, nej han missade jag.

Det hade varit en rolig syn ^^

2008-06-15 @ 14:20:04
Postat av: Robin

Han har en poäng där ^^ Men, tycker han kunde fjäskat lite mer för mig. Var ju trots allt min mat han åt. xD

2008-06-15 @ 14:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0