Angels

Jag har inget att skriva.
ALV som vanligt, roliga människor, sura människor,
köer, folktomt. En salig blandning vill säga.

Jag blev tagen på kort av an söt turist,
"Är du släkt med Pippi, får jag ta ett kort?"
Hur tolkas det på ett bra sätt ?

Rasmus och Paradis-Oskar kom och sjöng
för mig, bara mig. Ibland känner man sig speciell.
Hela sju verser av pumpalens-låten fick jag.

Gick bort till Åbro och Sara.
Gjorde henne sälskap hem.
Gick till blomaffären.
Köpte rosa och vita blommor.
Satt på kyrkogården ett tag.
Åkte hem till Sara.
Gick en timmes promenad.
Pratade non-stop.

Som sagt.
Jag är ointressant.

Nu ska jag lyssna på stormen,
ställa klockan och störa mig på
hur illa busstiderna passar.

06.00 ringer min klocka.
09.30 börjar jag jobba.

Hjärta till KLT!



Kommentarer
Postat av: Katya

hur har du gjort blommorna i heddern?? :P

2008-06-24 @ 11:34:47
URL: http://katyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0