We Are the End

Jag är ledig, då behöver man inte blogga har jag hört.
Mami har övergett oss för att semestra.
Emil och jag håller ställningarna sålänge,

Igår tog jag världens sovmorgon.
Slappade lite, gjorde min lata bror lite mat,
åkte till målilla, umgicks med Robin och så vidre.
Vi hamnade i hans stuga, mysigaste stället kan jag ärligt säga.
Vår plan var att fixa lite mat och sånna saker.
resultatet blev att propparna gick och vi åt sallad
och tände massa ljus istället.

Vi får göra ett nytt försök idag kanske.
Eller något annat. Jag är ju ledig !


Förövrigt fick man antagningsbesked igår.
Det var ju .. intressant.

Nu ska jag städa!
Eller ducha.
Eller äta.


Kommentarer
Postat av: sara

kom du in Em ?

2008-07-14 @ 11:18:50
Postat av: emelie

Hej, just nu på min blogg har jag att du kan ställa frågor om skönhet till min mamma som verkligen är jätteduktig på sådant hon har läst massa böcker och för henne är det ett stort intresse. Du kan fråga om finnar, fet hud, torr hud, vilka färger du passar bäst i, hur du gör för at få finare hår. YOU NAME IT. Läs mer på min blogg och bärätt gärna för andra!

2008-07-14 @ 14:42:31
URL: http://emeliemalmquist.blogg.se/
Postat av: Martin

Shoo! Lade upp mitt bungyhopp imorse!



Om du vill se, klicka på länken.



http://cmj.blogg.se/2008/july/min-bungyjump-film.html#comment



134 meter, 8,5 sek fritt fall. Monsterhoppet i Queenstown.

2008-07-14 @ 15:01:55
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0