Hollywood

Tog med baby ut på en cykeltur förrut.
Eller, målet var att hämta cykeln vid ica,
det slutade med en två timmars tur.
Jag planerade att cykla runt Hulingen,
det är totalt omöjligt. Man kommer absolut
ingen stans.
Istället körde jag på att vara pure hardcore,
det vill säga sitta i gräset och äta alv-godisar,
dricka loka och läsa kameramanualer.

Men, nu är jag hemma, på riktigt,
för första gången idag.
Jag tänkte göra inget nu i någon timme.

Lyckligt upptäckande idag förrövrigt.
Jag är ledig Söndag, det visste jag.
MEN, jag är ledig måndag och tisdag också!
Ni ser, ibland så.

Bryr folk sig kan jag upplysa om jag jag sitter
och lyssnar på massa skottar som rer med Emil.
Hela WoW grejer börjar bli tröttsam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0