Casting Such A Thin Shadow

Min cykel är stulen !
Jag har letat, utan framgång.
Jag behöver den. Jag cyklar faktiskt, ibland.

Annars, Sara och jag har bestämt oss för att vara lika mainstrema
som alla andra i vår ålder, självklart pratar jag om Sex And The City.
Äntligen har den kommit ut till vishan och vi tar tillfället i akt.

Men först jobb, såklart.
Känns inte så hårt,
ett, folket är lagom opeppa på ALV jst nu. Slappt med andra ord.
två, sista dagen innan ledighet.
tre, jag jobbar med Hanna mellan ett och halv fem.

Nu ska jag fixa naglarna, kolla runt på tv:n och sova.
Jag gick ärligt och la mig vid kvart över nio igår.
Somnade inte långt efter.
Jag planerar samma sak idag.
Överger mitt rum gör jag också, igen.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0