Someone Sees Smoke, Call 911

ALV och tid är något som inte funkar.
Lite sen efter lunchen för människor lät mig inte stänga.
Första lunchavlösningen slutade med en försening på en kvart.
Människor som inte kommer dit dom ska förstör mer än dom tror.
Lunchavlösning två var jag inte poppis på.
Sura var dom för jag var sen, otrevliga blev dom formodligen för
samma anledning. I don't blame them, men give me a break.
Inget var ju riktigt mitt fel.
 
Dålig dag helt enkelt.
I need a cheerup.

Jag fixade männisor att ringa tele2 åt mig idag.
Orsakerna till detta var ett par,
ett, jag kan inte skälla på människor.
två, jag ogillar telefonprat.
tre, människan kan sina saker.

Dom har nu erkännt felet.
Nu hoppas vi på en icke spärrad telefon
inom snar framtid.

Jag tänkte sova,
jag vet inte om det är bra.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0