Shiver

Alla borde verkligen umgås med ALV-folk någon
gång i sitt liv. Man skrattar, hela tiden.
Berättelser från tidigare år, mysko människor,
uttalanden som nog slår de flesta, kubb och singstar.

Detta firar vi med ett Best Of ALV för en gång skull.

Man, 45 - Vi är tre vuxna och tre barn.
Jag - Då blir det 960.
Man, 45 - Oh fan, det är ju billigare än att tanka!


Nu måste man sova.
Personalfester ger ju inte sovmorgon.
Fast, jag har bil imorgon, så lite sovmorgon blir det.
Jag är snäll tjej och erbjuder mina meddarbetare
skjuts. Jag menar, ingen vill äka 7:40 bussen.

Just det. Jag måste berätta hemskaste grejen.
Jag blev kallad tant idag.
"Och så ger du pengarna till tanten i kassan."
Va i ... Tant? Jag är tusan nitton.

Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Klingan

haha man får vara med om mkt konstigt på ALV hahah

2008-07-11 @ 20:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0