Math Sheet Demos

För att bevisa hur hårt nyttighetsbesattheten tar på ungar.
Best of ALV.

Familj innehållande Mamma, Pappa och Barn, 2 kommer in i
Pippigodis. Det är precis som det låter, bara godis i hela huset.

Barn, 2 -  Oh, massa godisar!
Men, nej, det blir inga sånna idag!

Familj, Mamma, Barn 5 och Barn 8 såtr vid kassan i Pippigodis
för att betala ganska många klubbor.

Mamma - Vi ska inte ha lite remmar också ?
Barn, 8 - Mamma, vet du hur mycket socker vi har ätit idag?
Jag tänker inte äta någon rem iallafall!
Barn, 5 - Nej, inte jag heller.

Va i .. ungar! Ät godis för guds skull!



Kommentarer
Postat av: Robin

Jag tror jag får anställa dig till att pimpa min blogg ^^.

2008-07-17 @ 22:15:37
Postat av: Emelie

ROBIN!

Hahaha, ^^ pimpning is my thing. XD

eller inte . ^^

2008-07-17 @ 22:37:02
URL: http://storytellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0