Light With The Sharpened Edge

Mina ögon rinner.
Misslyckat.

Massvis med folk på ALV idag för den
som undrar. 6500 något vid tvåtiden.
Därefter agerade jag lekledare i en och en
halv timme. Tog hand om ett försvunnet
barn och så vidare.

För den som bryr sig sålde jag biljett till Henrik Dorsin också.
Han verkar dryg irl. Coolt är det för mig iallafall.

Best of ALV

Plats, biljettkuren, tidpunkt, kvart i tio.
Barn,2 - MAAAMMAA! Jag vill ha min glass nuuuuu!

Glass tio på morgonen.?
Jag anar att Mamman hade råkat säga att man
fick glass en vardag om man var på ALV.
Ansiktsuttrycket på ungen sa dock allt.
Tyvärr går det inte beskriva.

Nu ska jag slänga på mig lite
kläder och kila till affären.
mami envisas med att vara i Stockholm till
fredag, så ja, den lilla maten vi har räcker nog inte.

Kommentarer
Postat av: Sis

men hallå, vet du när ungar går upp ?

kl 10 är ganska sent för dom ju!!

2008-07-17 @ 08:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0