Lies For The Liars

Idag var jag poppis tydligen.
Fyra gånger så mycket besökare som igår.

För att gå till lite mer seriösa grejer.
Mitt liv, vad fan håller jag på med rent ut sagt?
Jag har ingen koll.
Jag vill vara barn, precis som förut.
Jag är inte redo för att bli vuxen.
Jag är inte vuxen.
Jag behöver gå i skola.
Jag behöver allt det som hel tiden varit en självklarighet.
Jag vill ha ett normalt liv.

Högskola? Jag är inte så pepp.
Sen kollar jag på tidigare classmates,
det är allt de lever för.
Högskola, plugga, uppfylla drömmar.
Jag då? Vad är mina drömmar?

Hela min dag har gått åt till att lista ut detta.
Mitt beslut so far, neka högskolan och ta min och Saras
plan i verket. Thailand! En, två månader.
Se saker, jobba lite, komma bort.
Sara? Vi måste prata allvar!
Jag har idéer. Jag vill.

Nu måste jag ta mig i kragen och våga bli vuxen.
Med start on personal levels.

Kommentarer
Postat av: emma

vet PRECIS hur du känner...

2008-07-14 @ 19:04:22
URL: http://emmishpemmish.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag blir galen på alla som vet vad de vill .

Så vi är två , jag har ingen aning om vad jag vill :s

2008-07-14 @ 19:11:52
Postat av: Sis

okidoki. jag lånar ut dig.

Men sen ska du vara min i en ny stad, ett nytt plugg ohc en rosa lägenhet ! <3

2008-07-17 @ 08:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0