Define The Great Line

Jag är inte van att vara upptagen 24/7.
Jag behöver min alone time, eller ja, någon timme iallafall.

Igår lekte jag med Robin hela dagen till allt
för sent på kvällen, efter det blev jag smstrakasserad
vilket resulterade i ännu mindre sömn.
Trött som ett jag vet inte vad körde jag till
Vimmerby för lite jobbijobb.
Satt av hela dagen och tänkte på allt annat än
det jag skulle. Konstigt nog stämmde min kassa ganska bra.
Jag menar minus fem kronor har väl ingen dött av?

Nu är jag iallafall hemma, men trö inte att det är lungt för det.
Halv sju ska jag vara vid ica, redo och klar för personalfest.
Kan ju påpeka att jag kom hem vid fem. Jag har hunnit ducha, prata i telefon,
sminka mig, föna och platta håret, äta och skriva detta inlägg.
Skill är jag ibland.

Men, nu måste jag bli klar.
Slappna av och inte stressa,
som jag förrövrigt gjort sedan klockan halv ett.
På riktigt alltså.

Trevlig kväll och så vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0