your revolution is a joke

Så bra jag lyckades med min engelska,
vad gjorde jag ?
Jo, jag kollade lite på PB, jag städade, eller stökade ner mer kanske,
sydde om lite kläder, missbrukade lite musik, pratade
killproblem med min lovely kusin, körde lite bil,
fixade ett halsband, letade efter min iPod, IGEN.
Hitta den åt miiiiiiiig !

KUUUUUL!
Jag kommer faila imorgon,
om jag inte läser inatt vill säga,
det är nog planen.

Robin,
jag hoppas du kommer rädda mig när
det kommer till filmen,
jag har inte sett hela.
och fattar inget.

Kommentarer
Postat av: Snusmumriken

Emelie, det gick jättebra! Du både lät och såg självsäker ut. ^^ (och förutom det så var det ju bara jag som inte kunde vissa svar... >

2008-02-01 @ 19:36:43
URL: http://arizmendi.blogg.se
Postat av: Emelie

ROBIN!
ha ha ha ?
vem var det som chansade som tusan på allt ?
HAHA ! XD

2008-02-01 @ 23:01:47
URL: http://storytellings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0